Zakaj NE oglaševati na jumbo plakatih?

  1. Težko merljivi rezultati

Pri digitalnem oglaševanju lahko natančno spremljaš število klikov, konverzij in ROI, medtem ko je pri jumbo plakatih učinek težko izmeriti. Če ni specifične promocijske kode ali posebne pristajalne strani, ne moreš natančno vedeti, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in kako jih je vplival.

Kako bomo vedeli, če deluje?

Seveda, jumbo plakati nimajo “klikov”, ampak hej, niti televizijski oglasi, radijske reklame ali usta na usta ne pridejo s pripetim Google Analyticsom. To pa ne pomeni, da ne delujejo! Pravilno postavljen jumbo plakat na ključni lokaciji deluje kot pasivni “retargeting” – ljudje ga vidijo znova in znova, kar ustvarja močno prepoznavnost. Če pa želiš konkretne številke, dodaš unikatno spletno povezavo – in voilà, imaš podatke!

  1. Visoki stroški glede na doseg

Najem jumbo plakata + tiskanje + postavitev so lahko precejšnji stroški, še posebej v primerjavi z digitalnim oglaševanjem, kjer lahko z manj sredstvi dosežeš zelo specifično ciljno skupino in hitro optimiziraš kampanjo.

Je res vredno dati toliko denarja?

Plačati en jumbo plakat za mesec dni je kot kupiti nepremičnino na najbolj obljudenem križišču – ne moreš je skriti, ne moreš je preskočiti, ne moreš je “blokirati” kot digitalni oglas. Medtem ko digitalne oglase ljudje preskočijo v 5 sekundah (ali jih preprosto ignorirajo), jumbo plakat ostane tam, vsem na očeh, 24/7, brez dodatnih stroškov na klik. To je investicija v vidnost, ne zgolj v trenutni doseg.

  1. Pomanjkanje fleksibilnosti

Ko je jumbo plakat enkrat postavljen, ga ni mogoče hitro spreminjati ali prilagajati. Če pride do spremembe v sporočilu, promociji ali grafični podobi, je potrebna ponovna izdelava in namestitev, kar pomeni dodatne stroške in izgubo časa.

Kaj pa, če moramo sporočilo spremeniti?

Res je, jumbo plakat ne moreš posodobiti s klikom na gumb – ampak to pomeni, da si že vnaprej prisiljen ustvariti res dobro in premišljeno kampanjo. (prenesi nasvete) Poleg tega: koliko podjetij res dnevno menja svojo znamko ali ključna sporočila? Če to počnejo, imajo večji problem kot “nefleksibilen” jumbo plakat.

In če vseeno želiš biti fleksibilen? Digitalni jumbo plakati – LED zasloni so že tukaj in omogočajo menjavo vsebine v nekaj sekundah!

 

  1. Omejen čas pozornosti

Večina ljudi jumbo plakate vidi med vožnjo ali sprehodom in ima le nekaj sekund, da dojame sporočilo. Če oglas ni izjemno preprost in vizualno privlačen, obstaja velika verjetnost, da ga mimoidoči ne bodo zaznali ali si zapomnili.

Ljudje nimajo časa prebrati plakata!

 

Tudi logotip Nike ali slogan “Just Do It” trajajo natanko sekundo, pa jih vsi poznamo. Ključ do uspeha je minimalizem – močan vizual, kratek udaren tekst in sporočilo, ki se vtisne v spomin. Mimo jumbo plakata greš v nekaj sekundah, a če je sporočilo dobro, ostane v tvoji glavi še dolgo po tem.

(Pa roko na srce, če lahko vozniki ob semaforju napišejo SMS, lahko zagotovo preberejo nekaj velikih besed na jumbo plakatu).

  1. Okoljske omejitve in regulacije

V nekaterih občinah ali državah obstajajo stroge regulacije glede zunanjega oglaševanja, kar lahko omeji lokacije, kjer je jumbo plakat sploh dovoljen. Poleg tega se vse več podjetij odloča za trajnostne marketinške pristope, pri čemer zunanje oglaševanje lahko deluje manj okolju prijazno.

To ni trajnostno!

Če že govorimo o ekologiji – jumbo plakati ne zapravljajo elektrike, ne povzročajo svetlobnega onesnaževanja in ne zbirajo osebnih podatkov uporabnikov. Poleg tega so sodobni materiali (PVC-free platna, reciklirane folije) čedalje bolj trajnostni, stari plakati pa se lahko reciklirajo v uporabne izdelke (od torb do senčnikov).

In če kdo trdi, da so digitalni oglasi bolj “zeleni” – naj si pogleda, koliko energije porabijo podatkovni centri, ki jih napajajo!

 

Dejstvo, ki ga ni mogoče spregledati: Jumbo plakati so močan, trajen in zanesljiv oglaševalski medij, ki ga ne moreš preskočiti, blokirati ali ugasniti. S pravo kreativno strategijo in izbiro lokacije pa lahko postane eden najvplivnejših načinov za povečanje prepoznavnosti znamke.

 

Torej, še vedno dvomiš? Ali že izbiraš svojo naslednjo lokacijo?

Za več informacij o naših lokacijah, možnostih oglaševanja ali strateškem načrtovanju nas kontaktirajte.
Skupaj bomo našli rešitev, ki bo najbolj ustrezala vašim željam in ciljem.